-STEEEEEN!

Jag har tänkt på en sak, eller egentligen har jag tänkt på miljoner saker men en tanke som dyker upp lite då och då är vad jag skulle döpa mina framtida(?) barn till. Sofia och Alicia ligger ganska högt upp på listan över tjejnamn. Och när det gäller killnamn är Sten favoriten. Sten är bland de finaste killnamn jag känner till........ NOT!
Vem FAN döper sin unge till Sten? Eller Björn?
Hur fan tänker man då?
......................?

- Älskling, vad ska vi döpa vår nyfödda bebis till?
- Hmm, Björn kanske? eller vad sägs om Sten?
- Jaaaaa, eller varför inte bara ta båda två? Björn Sten! Gud vad fint!

stackars barn säger jag bara!

Hörde talas om ett par som ville döpa sin son till gaffel. Helt seriöst, GAFFEL!
hello? mobboffer next?
Nej, men jag tycker faktiskt att man borde tänka lite på barnet också. Vem fan vill heta Gaffel?
-HEJ! Jag heter Gaffel. Trevlig att träffas.
-Hej! Jag heter kniv.... HAHAHAHAHA

Fatta vilken tuff uppväxt herr Gaffel skulle få.
Hur som helst, detta par fick avslag och det var ju tur det säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0